czwartek, 16 lutego 2012

Dzień , jak co dzień . ;)

Witam ;) !
Jak wam mija dzień ? Ja kolejny dzień spędziłam w domciu , ale cieszę się z tego powodu , ponieważ miałam świadomość , że jutro spędzę dzień z przyjaciółką i miałam czas na  uruchomienie wyobraźni  . hihi  .;* Wreszcie wybierzemy się gdzieś razem od nie wiem jak dawna ;) Mamy w planach zakupy , zobaczymy czy wszystko wypali .  .Naturalnie , jeżeli uda mi się coś kupić pokaże to tutaj ;) . Teraz patrząc przez okno nie mam ochoty nigdzie wychodzić , leżę pod kocykiem piję kakałko  i piszę  , ale fajna atmosfera ;) . Dzisiaj wstałam o 10:03 ;p wiem bo akurat spojrzałam na zegarek w telefonie ;) . Potem oglądałam Disney Channel ;) Pomogłam mamie posprzątać po czym coś przekąsiłam i obejrzałam Julię i W11. Następnie przełączyłam na inny kanał i trafiłam na Licencje na wychowanie ;) Uśmiałam się ^^ . Teraz jak już wspominała leżę i piszę no i w międzyczasie przeglądam Besty.pl . Uwielbiam takie wieczorki .;) Oprócz tego słucham I will always love you.<3 Mając w planach zakupki , przeglądam różne strony poszczególnych sklepów typu H&M ,C&A , Cropp , House , bo może właśnie tam wpadnie mi w oko jakiś ciuch  . Ahh , no już bym zapomniała ! Dziś przecież mamy TŁUSTY CZWARTEK ! . <3 Jeny ! Ale ja dzisiaj nie mam juz ochoty na żadnego pączka wsunęłam ich już chyba z 1000  ;D Teraz mnie boli brzuch . Dobra może nie 1000 zjadłam tych pączków , ale z 10 ;p A wy ile zjedliście już pączków , zadowoleni z pączkowego święta ? ? ;* 
Może potem wejdę , pa pa , buziaczki  ♥ ♥ ♥ ♥


17 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dziś żadnego nie zjadłam ;/ ale kakao jak co wieczór wypiłam ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. pączkowe święto :D haha zjadłam całe cztery! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. kakałko <333
    też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja więcej faworków zjadłam ;P
    kakao :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja akurat nie zjadłam żadnego pączka, nie wiem czemu ; o
    a koniecznie nam pokaż swoje łupy, jeśli coś kupisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś o 10 to już na nogach byłam od dwóch godzin ;D życzę udanego spotkania z kumpelą :)
    obserwujemy ? zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w prowadzeniu bloga!


    veryuniquemonique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy z przyjaciółką ! Kocham . < 3
    / Obserwuję + http://niedojrzalyowoc.blogspot.com/ zapraszam do obserwowania i komentowania postów . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też wielbię kakałko. :D
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. również obserwuję : ) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog :D
    obserwuję + zapraszam do mnie:
    http://rockcookieblog.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog ;)
    Kakałko ♥

    OdpowiedzUsuń